Blondinbella

Ja vad kan man säga om blondinbella. Som affärskvinna finns det inte mycket att klaga på. Hon har från sin blogg byggt sig ett litet miniimperium. Hon är helt klart den som är bäst utav alla bloggare på att synas. Att säga att hon är mediekåtast är nog fel, då jag tar för givet att de flesta bloggarna är väldigt mediakåta.

Hon Framhäver sig själv väldigt mycket, berättar om seminarier hon är på, artiklar hon är med i mm.
Saknar en personlig touch i hennes blogg. Ibland skrivs det en del om hennes pojkvän som verkar vara en av de trögaste personerna i Sverige. Dels skriver han en meningslös blogg som surfar på bellas framgångar. Han lever delvis eller helt på Bella eller på läsarna som kommer till honom från hennes blogg. Trots det har han mage att vara otrogen mot Bella, ja ni läste rätt.
Men utöver lite om hennes kille eller promota någon kompis är det inte mycket som känns personligt. Hon skriver i dagarna om hennes favoritställen i Stockholm, eller ja hon rabblar upp de mest populära ställena i Stockholm. Inte mycket som överraskar mig, där man tänker, oj det där stället måste jag kolla upp.

Bloggen känns annars väldigt proffsig. Snyggt tagna foton, fin layout. Läggs nog ner en hel del tid eller pengar på att styra upp bloggen.
Men för mig blir det ändå en opersonlig dussinblogg, finns inga åsikter, väldigt lite humor, och ja man undrar ju hur många som skulle läsa bloggen om den inte skrevs av super kändisen från lets dance.
Behållningen för mig blir tipsen hon ger till andra bloggare, om hur man får fler läsare, reklam mm.

Jag har tidigare försvarat Blondinbella som fått väldigt mycket kritik, men nu kan jag tyvärr inte hitta mycket underhållning i hennes blogg. Är inget som är rolig, spännande eller ens uppprörande i att läsa om den lillgamla tjej och hennes jakt på pengar och berömmelse.

Ger blondinbellas blogg 1 av 5.
Som affärstjej får hon däremot 4 av 5.







Kommentarer
Postat av: Laila

Jag tycker att hon är duktig :)

2010-02-15 @ 17:39:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jaha okej vad mysigt :) längtar du också till sommaren ?

2010-02-15 @ 19:05:26
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: smirna

jag kan faktiskt inte ta åt mig äran av att ha skrivit artikeln utan det har Elisabeth Höglund men jag tyckte den var så bra så jag lyfte fram den.

2010-02-15 @ 19:26:47
URL: http://smirna.blogg.se/
Postat av: Nikki

Hejsan!



Nu är det så att jag behöver hjälp med en sak på min blogg. Kolla gärna innlägget och skriv om du kan hjälpa till! Skulle vara jättesnällt!

http://nixie.blogg.se/2010/february/jag-behover-hjalp.html#comment

2010-02-15 @ 20:58:16
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag tycker blondinbella är bäst. Du är bara avundsjuk

2010-02-16 @ 00:03:32
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Anders det där lätt som enväldigt trevligt morgon får jag säga ;)

själv nu ska jag ta tag i mej själv åka till skolan & skriva prov i matte b.. OH ja ;) haha

2010-02-16 @ 09:56:03
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: vanja

men det är ju inte direkt säkerställt att nils var otrogen, det var väl bara ett rykte som katrin spred ut?

2010-02-18 @ 16:26:31
Postat av: Bloggdistans

Har ingen aning om vad Katrin sagt, jag VET att han varit det.

2010-02-18 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0