Egoina

Idag har jag läst Egoinas blogg. Har läst hennes blogg en del för några år sedan, och tyckt hon varit en charmig och smårolig tjej. Glad blev jag när det visade sig att bloggen är densamma. Trots att hon ligger högt på blogg.se's mest lästa lista har hon inte totalt sålt ut sig.
Man får läsa hennes blogg utan att bli bombarderad med reklam från den ena smyckessidan efter den andre. Så skönt när inte var tredje inlägg är reklam.

Istället så levererar hon små roliga vardagsobservationer. Hon bjuder på sig själv och korkade saker hon själv  sagt i vardagslivet. Känns för ovanlighetens skull väldigt personligt.
Samtidigt har hon snygga bilder, fin design och ett allmänt trevligt utseende på bloggen.

Ska jag ranka hennes blogg hamnar den i alla fall hästlängder före bloggar som Kenza, Blondinbella, Kissies och Stina-Lees.

Tycker absolut att detta är en blogg ni ska läsa om ni inte kollat in den innan. Man blir glad av att läsa den, och Egoinas charmiga personlighet får en att le. Betyget blir en stark 4:a av 5 möjliga.




Bilden är stulen från Egoina.se

Kommentarer
Postat av: simone

Det är verkligen helt underbart väder idag, har varit ute och gått, myst med min hund och pratat med främlingar som varit på gott humör tack vare solen då de annars med sänkt huvud passerar en.



Det är dagar att ta vara på idag, samla solenergi och bara njuta av att man lever. En mycket fin söndag!

2010-02-21 @ 15:55:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Fiia

Jag vill inte verka negativ men jag undrar om du reflekterat över att du kommenterar andras brister i stavning men inte har så goda språkkunskaper samt mycket slarvfel i texterna själv? Vore roligare att läsa din blogg och ta recensionerna seriöst om du lade ner lite energi på språket något. Bara ett litet råd, i all välmening. :-)

Hoppas de har en fin söndag.

2010-02-21 @ 16:02:55
URL: http://feucht.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh älskar hennes blogg :) Ja, någon blinkande reklam kommer inte i närheten av min blogg :)

2010-02-21 @ 16:41:59
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Malin

Tycker du om kladdkaka? :)

2010-02-21 @ 21:09:32
URL: http://maaajjiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0