Katrin Zytomierska

Katrin Zytomierskas blogg har det hänt att jag läst flera gånger. Varför? Jo för att det är alltid nåt bråk igång.

Katrin är dum i huvudet, men jag älskar hennes blogg. Inte så jag kan läsa den varje dag, men då och då.
Hon bråkar med med Kissie, hon bråkar med Blondinbella (det där med italien incidenten var lite väl magstarkt.)
bråkar med någon som hennes kille har eller inte har utnyttjat sexuellt.
Det bara fortsätter.
Hon är elak och provocerande. Och inte kvick och elak som hennes förre man, utan ELAK.
Hon kan verkligen gå till grova personangrepp, och att hon inte får betala böter på böter får en att tro att hon har en större uppsättning advokater än Southpark-gänget.

Men så länge det försigår kan vi bara njuta. Tips är att även kolla in kommentarerna, för att Katrin säger att hon ska lämna sin nyfödda unge ensam i ett hus när hon ligger och sover i ett annan är inte så kul. Däremot att läsa kommentarerna på alla som blir fly förbannade för att de tydligen inte fattar att hon bara provicerar, det är verkligen obetalbart.

Antar å andra sidan att Katrin får ta en del kängor hon med, finns ju en del att klanka ner på. Men jag får en känsla av att Katrin bara sitter och garvar när hon skriver sin blogg, läser sina kommentarer eller blir påhoppad av en annan bloggare.

Som ni kanske hör är detta en blogg som hamnar på min top 10 lista om jag skulle ranka de jag läser idag.
Betyget för Katrins blogg blir 4 av 5. Om hon höll sig borta från de grövsta av hennes provokationer hade betyget kanske blivit det högsta. Men påhoppen hon gör , speciellt på utsatta kvinnor får mig att känna en viss avsmak.
Annars är Katrin ingen jag skulle vilja bjuda på middag, men väl läsa hennes blogg, på ett tryggt avstånd.



Bilden är stulen från stockholmsfinest.se




Kommentarer
Postat av: EMILIA

hennes provocerade sätt roar! haha

2010-02-18 @ 13:29:05
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: terese

håller med om den helt klart, hon är bra men lite väl elak ibland! går din blogg ut på att ranka andras???.....

2010-02-18 @ 13:53:21
URL: http://tereseaxenbrant.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hur många delägare har företaget Sweden Tricotage?

Svara rätt och vinn presentkort från oss. :-)

2010-02-18 @ 13:53:56
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: R A M A K . B rL O G G . S . E

hahahahahaha du e störtskön



i agree!

2010-02-21 @ 12:42:40
URL: http://ramak.blogg.se/
Postat av: Sandra

Själv älskar jag katrin

2010-02-21 @ 21:30:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0