Kissie

Wow tjejen har ju helt klart en intressant ide. Verkar helt enkelt gå ut på att reta folk. Som en Schulman, fast med sämre språk. Sen är det klart att påhoppen mest handlar om andra bloggerskor eller likvärdiga kvasikändisar.
Hon har även slängt in lite titta på mig jag är rik, titta på mig jag skaffar stora röst provokationer.

Kanske inte direkt är en blogg man klarar av att läsa varje dag, är inte speciellt snygg och är ett språk jag får aningen ont i huvudet av. Att läsa kissies blogg är lite som att ha ett gäng 15 åriga tjejer bakom sig på bussen. Kan vara roande att höra på deras snack, men man känner alltid en obehaglig spänningshuvudvärk bakom ögonen när man kommer av.

Överlag skulle jatg vilja ge hennes blogg betyg 2 av 5. Iden till bloggen är ok, men är inte särskilt väl genomfört.
Skrevs den med lite bättre språk och lite smartare påhopp skulle nog jag ku8nna bli en läsare.

Och till dig kisie om du läser detta, ta för fan och operera näsan nästa gång istället. Är som Robinsson-Emma all over. Springer runt med ett par jätte bröst , men det enda man tänker på är att människa du kunde väl gjort något åt näsan först.






Kommentarer
Postat av: pessicat

men sant! Kissie är egenligen jävligt smart. det funkar att provocera, o det har hon fattat.

bra skrivat du gjort :)

2010-02-15 @ 01:28:09
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0