Kommentaren kommer visas i Bloggen när den är godkänd

Vad tycker ni om detta med att bara godkänna vissa kommentarer som många sysslar med?
Och inte bara att sålla ut reklam, direkt påhopp och vulgariteter . Nej att faktiskt utesluta alla kommentarer som kan uppfattas som negativa.
Tror det var Blondinbella som i någon tv-debatt om nya medier just framhävde det här med att kunna kommentera direkt och även få svar.
Det här skulle vara en av fördelarna med just bloggar.  Ändå så har  mer än hälften av alla de största bloggarna inställt att de ska godkänna alla kommentarer.

Vad tycker ni om detta?

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag godkänner alla mina kommentarer, förutom de som reklamerar sin blogg, spammar och har sig eller tjatar om att de vill bli framröstade till dagen/veckan blogg osv . och så finns det ju visa jag har djupa samtal med, då kan de ibland be om att jag icke ska publicera det, så då gör jag det inte (: så jag tycker med andra ord att det är okej att välja att läsa och sen godkänna.

2010-02-22 @ 21:54:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Ceca

Jag tycker man är lite feg om man först vill kolla kommentarerna innan dom godkänns, på nåt sätt så vet man innerst inne att man skriver om nåt som kan generera "dåliga" kommentarer.

Är det isåfall inte bättre att försöka låta bli att skriva sådant?

Eller helt enkelt fortsätta göra det,

MEN stå för vad man tycker,

och därav kunna ta kritiken?



Intressant blogg du har BTW =)

2010-02-25 @ 10:58:32
URL: http://ceca.blogg.se/
Postat av: Themis

Jag tar bort negativa kommentarer och låtsas som att jag inte sett dom. Konstruktiv kritik och "egna åsikter" får folk gärna vädra i min blogg men det finns många som bara kommer med påhopp, då slösar jag ingen energi eller tid mer än "Klick-raderad" vill man ha min uppmärksamhet får man bete sig som folk!

2010-03-09 @ 17:11:27
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0