Läsarrecension

Får en massa förslag på bloggar att recensera och ska försöka hinna med så många som möjligt.
Daniel vill att jag skulle recencera hans blogg så here we go.
Daniel är en stojbög från en avkrok i Finland som heter Finnbyn. Men oroa er inte, Daniel är finlandssvensk så bloggen är på svenska.

Daniels blogg är främst en humorblogg, där Daniel bjuder på humor, men främst på sig själv. 
Daniels dansar, fjantar sig och gör parodier på kändisar. 
Kan erkänna att en del av dem vet jag inte om de flyger under eller över huvudet på mig. Är sjäälv inte direkt insatt i melodifestivaler och liknande. 

Daniel är som en oslipad Björn Gustavsson. Och jag är inget fan av Björn. Rammel och konstiga miner är inte min humor. Men Björn är extremt populär bland ungarna idag, och tror faktiskt att Daniel kan ha kapacitet för det med. Tror småtjejerna kommer älska lilla söta Daniel. 
Sen får jag erkänna att en del av klippen på hans sida även får mig att dra på smilbanden. 
Parodin på Mat-Tina tex, tyvärr avslutar han många av sina klipp med att flippa ur, vilket för min del blir för överdrivet. 

Men med lite mognad och utveckling kan det här bli bra. Jag ger Daniel en stark 2:a av 5 möjliga. Men är säker på att när jag tittar in på Daniels blogg om någon månad kommer den få minst en 3:a. 
För det finns mycket personlighet hos Daniel, personlighet som han är redo att trycka ner i halsen på oss.



Bild tagen från Daniels blogg


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Daniel har lyckats hitta till min blogg och brukar vara inne och kommentera ibland. Jag känner mig mycket hedrad, och följer slaviskt hans galna och underbara värld via hans egen blogg så klart.



Har jag spökbloggat nu?

2010-02-18 @ 12:05:36
URL: http://www.arstinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0