Vad gör Kissie på Grand Canaria?

Kissie skriver “Gud vad folk är nyfikna på vad vi gör här nere”. Och jag kan inte mer än hålla med. Förstår inte alls varför folk är nyfikna på hennes blogg överhuvudtaget.  Borde inte hon vara glad över att folk vill veta vad hon gör?
Om folk inte skulle spekulera i om de är eskorttjejer, gogodansare,  promptare eller drinkluder skulle väl ingen snubbla in på hennes blogg?
Är väl just för att folk är nyfikna som hon kan försörja sig på sig bloggande.
Det är ju en annan sak, hon skriver idag att var nionde svensk läser hennes Blogg. Hon har alltså 1 miljon UNIKA besökare. Men man får aldrig veta var de siffrorna kommer ifrån.
Skulle det vara sant så är det ju fantastiska siffror, men jag är väldigt skeptisk till hennes siffror.

Så vad tror ni att Kissie gör på Grand Canaria? Jag tror som sagt att hon bara är på en Västeråssemester.

Kommentarer
Postat av: simone

Känner mig fortfarande lite seg i huvudet, en flaska sprite hjälpte inte ett dugg, todde jag hade sockerbrist. Får helt enkelt ta alvedon och knäppa fingrarna. Sjuk hinner jag faktiskt inte vara just nu - ska man få ett företag på fötter får man slita röven av sig, eller vad säger ni?

2010-02-23 @ 23:41:04
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0