Paow

Ja vad kan man säga om Paow. Hade aldrig läst hennes blogg innan idag, men ni är många som sagt att det är eran favoritblogg.
Bloggen handlar om hennes tråkiga liv och vi får följa hennes framgång när hennes blogg blir större och större, enligt henne själv.

Kan först och främst säga att Paulina inte verkar ha alla fiskar i akvariet. Hennes resonemang flyger vilt åt alla håll, men å andra sidan är hon ju bara 16 år.
Annars en typisk bra förebild för unga, tydligen är Paow en slampa, och en slampa gillar att ha en bh som syns. Jaha vet vi det.
Tror du missuppfattat det där med slampa lite, det är något negativt (killar som tjejer)
Däremot får du ligga med vem du vill Paulina. Utan att jag ser dig som en hora eller slampa.

Annars verkar mycket handla om invandrare och rasism. Huruvida Paulina är rasist eller inte låter jag vara osagt. Men som hon säger själv ska hon nog lära sig lite mera om frågan innan hon uttalar sig. Är ju annars ett bra sätt att få sig en extra läsare på, verkar vara en väldigt populär taktik. Lyckas du bli hatad lyckas du få många läsare!

Vad ni ser hos hennes blogg vet jag däremot inte riktigt, är rörig både i design och resonemang.




Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej, nu har jag en tävling igång på min blogg så kika in och så kanske ni vill anmälla er, priserna är värda att kämpa för!

2010-03-03 @ 11:24:08
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: Storebror

Har du alla fiskarna i akvariet när du skriver "recensioner"?



Du verkar ju inte ha läst mer än första sidan på hennes blogg, typ...



Hon är rutinerad, rolig och allt annat än slampig. Rasist är hon inte heller och varför skall hon behöva "läsa på" för att få kommentera saker i din egna blogg???

2010-03-03 @ 12:58:08
Postat av: Anonym

usch hon e en äcklig hora hon paow !!

2010-03-03 @ 15:01:35
Postat av: Anonym

hahahah Paow är den ärligaste av kissie,dessie och paow själv. hon är snällast och ärligast av dom 3. men dock har hon den tråkigaste bloggen... eftersom det är mycket kaxighet i dessies och kissies blogg, och det är mer underhållande. men paow är ändå bäst!

2010-03-03 @ 16:01:03
Postat av: Anonym

Anonym, varför skulle hon vara det för??

Och uppskattar inte sådana ord, kan du skita i att kommentera.

2010-03-04 @ 14:59:39
Postat av: Madelene

Jag tycker faktiskt Kenza är den bästa bloggaren, har inte läst så många bloggar , men har fastnat för henne, kanske för att hon är trevlig och inte snackar skit om andra tex som kissie och några andra bloggare jag inte kan komma på namnet på. Men vet du hur jag kommer in på hennes blogg igen? varje gång jag söker på den så kommer en ruta upp där jag skallskriva in lösenord :S tacksam om du kan hjälpa mig.

ps: skit bra blogg :D

2010-03-05 @ 10:38:47
URL: http://madelenebernandersson.blogg.se/
Postat av: emelieresander

svar , jag vet inte :)

2010-03-05 @ 12:13:35
URL: http://emelieresander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0